چهارشنبه ۱۵ شهریور ۰۲

روش‌های پیشگیری و رفع کنیبالیزیشن در سایت فروشگاهی

۲ بازديد

مدام پیشگیری عالی از معالجه میباشد. متخصص بهینه سازی می بایست تا مکان ممکن از بروز کنیبالیزیشن مشاوره سئو پیشگیری نماید و کوشش نماید تا مکان ممکن این حادثه در وبسایت فیس ندهد. به دلیل آن که در بعضا مفاد رفع کنیبالیزیشن ممکن میباشد بسیار غامض و هزینه‌بر باشد. از طرفی وقوع کنیبالیزیشن در سایت، به خصوص سایت فروشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر میباشد. البته نحوه‌های معمولی‌ای وجود دارااست که به یاری آنها خواهیم توانست آن را رفع کنیم.



استیناف عبارات کلیدی را دست‌کم نگیرید
پژوهش عبارات کلیدی به طور اصولی، اولی و مهمترین گام کارشناس بهینه سازی برای دوری از کنیبالیزیشن در تارنما میباشد.

کیورد ریسرچ یا این که پژوهش کلمه ها کلیدی گفت و گو بسیار مفصلی در seo میباشد که درین نوشته‌ی علمی نمی‌گنجد. البته در شرایطی‌که بخواهم به صورت خلاصه به آن بپردازم، در استیناف عبارات کلیدی به امداد ابزارهای مختلفی که برای این شغل وجود داراست، کلمه ها کلیدی متعدد به یاور معیار سرچ و واحد سنجش رنج و رقابت آنها را کسب میگردد. آن گاه این کلمه ها را بر طبق نیاز استخراج‌وکار غربال و تر و تمیز می‌نمایند. در غایت به لیستی از عبارات کلیدی می‌رسند. اکنون می بایست رقم بخورد هر کاغذ از تارنما برای کدام واژه یا این که مجموعه از عبارات با صرفه خواهد شد. همینطور در مرحله پژوهش لغات کلیدی بایستی این باور نتایج خواهد شد که همپوشانی کلمه ها کلیدی در صفحه ها متفاوت وجود نداشته باشد. با استیناف کلمه ها کلیدی میتوانید به لیستی حق تقدم‌بندی گردیده از لغت ها کلیدی اصلی وب سایت برسید که برای تارنما فروشگاهی بسیار اصلی میباشد.

ایجاد محتوای منحصر برای هر کاغذ متاع
یکی‌از رویه‌هایی که برای خودداری از کنیبالیزیشن در تارنما‌های فروشگاهی بسیار اثر گذار و مفید میباشد، ساخت محتوای ظریف و اختصاصی برای هر مال خاص در وب سایت میباشد. به طبع یوزرها و همینطور موتورهای کاوش دوست ندارند در برگه تولیدها متعدد یک متن و محتوای تکراری را مشاهده نمایند. ولی ساخت و ساز محتوای ظریف و یونیک برای هر جنس، برمی‌شود به به عبارتی مرحله قبلی یعنی استیناف لغات کلیدی.



هر چه محتوا یونیک‌خیس، احتمال افتادن در دام کنیبالیزیشن کمتر.



ریدایرکت 301 صفحه ها مرده و بی‌بها
در صورتی‌که کاغذ‌ای در وب سایت وجود داراست که اهمیتی برای شما ندارد، ارزشی را به مخاطب جابجایی نمی‌دهد و یا این که به هر دلیلی فروشی را به یار ندارد، و سبب ساخت‌و‌ساز کنیبالیزیشن در وبسایت شد‌ه‌است، با استعمال از ریدایرکت 301 آن را به شیت مرتبط ریدایرکت نمایید تا ترافیک و اعتبار آن را به کاغذ‌ی مرتبط و مهم هدایت نمایید.

این فعالیت به خصوص در وب سایت‌های فروشگاهی امری رایج میباشد. چرا‌که اکثری از تولید ها میباشند که ممکن میباشد دیگر در وب سایت جانور نباشند و ساخت و ساز نشوند. دراین‌صورت کاغذ آن مال عملا شیت مرده میباشد و دیگر ارزشی برای استحصال‌وکار نخواهد داشت. در‌این‌حالت‌ میتوانیم با ریدایرکت این شیت به مال شبیه یا این که جدیدتر و یا این که برگه تیم‌بندی تولیدها، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را ارتقاء دهیم.

اصلی ترین نکات درباره مشاوره سئو

۱ بازديد

مشورت کردن سفارشی
دقت به یک مشورت سفارشی، جزء اساسی شغل‌های مشاور بهینه سازی میباشد. هنگامی رویکردی فردی سازی گردیده مشاوره سئو برای استحصال‌وکار خویش دارید، می توانید رجوع و برگشت سرمایه (ROI) خویش را از سئو به حداکثر برسانید.

در شرایطی که روی همیاری با یک مشاور و دارای تخصص در مسئله بهینه سازی سرمایه‌گذاری میکنید، دسته شما می بایست اعتقادوباور نتیجه ها نماید که شرکتتان یک مشورت سفارشی اخذ می‌نماید. به دلیل آنکه اکثری از کمپانی‌های بهینه سازی، به‌ویژه آنهایی که سرویس ها سئوی «ارزان» را تبلیغ می‌نمایند، مشورت‌های نسخه برداری، فارغ از منطق، فارغ از پژوهش و… را پیش می برند.

با این راه خطا مشاور، دستیابی‌وکار شما حداکثر برگشت سرمایه را اخذ نمی‌نماید. در بیشتر مفاد، کمپانی‌ها با این نوع استراتژی‌ها در کاغذ اولیه حاصل کاوش ظواهر نمی شوند، که به دستیابی‌وکار شما کمکی نمی‌نماید، چون صرفا 25 درصد از یوزرها از شیت نخستین نتیجه ها کاوش بالاتر میروند.

به همین عامل میباشد که دسته شما بایستی روی سرویس ها کمپانی‌های سئو که مشورت سفارشی ارائه می دهند، سرمایه‌گذاری نماید.

گزارش‌های روشن
راجع به مشاور و کارشناس seo، شفافیت ضروری میباشد.

شما مشاور سئویی میخواهید که گروه شما بتواند به آن متکی بودن نماید؛ به همین برهان میباشد که همیاری با یک مشاور بهینه سازی که به طور روشن به شما گزارش‌ می دهد، بسیار اصلی میباشد.

از جمله، گزارش شما ممکن میباشد رسیدگی ترافیک ارگانیک سایت شما، پژوهش رقبا، نرخ تبدیل و جایگاه‌بندی در حاصل کاوش را پوشش دهد.

مشورت کردن seo پیش رونده
seo یک استراتژی مداوم میباشد، به همین ادله میباشد که تعریف‌و‌تمجید سرویس ها seo کلاً بر مشارکتی که استخراج‌وکار شما با ماشین کرایه ای سئوی شما صورت میدهد، تأکید داراست.

شما به صورت مداوم با مشاور خویش همیاری میکنید، به همین ادله میباشد که مشاور حوزه seo می بایست تحت عنوان پیشرفت‌دهنده استحصال‌وکار شما فعالیت نمایند. همینطور به همین برهان میباشد که سرویس ها وی می بایست به‌سیرتکامل‌ای باشد که همواره پیش‌رونده باشد.



چرا از مشاور بهینه سازی و سرویس ها گروه بهینه سازی به کارگیری کنیم؟
سرمایه‌گذاری در مشاور seo و سرویس ها دسته بهینه سازی مزایای زیادی داراست. چندین نمونه عبارت‌اند از:

میتوانید در مسئله‌های تخصصی بهینه سازی مانند سئوی off page، محلی و فنی امداد بگیرید.

وظایف seo در درحال حاضر جاری ساختن، مانند بازرسی کلمه ها کلیدی، ساخت‌و‌ساز محتوا، تشکیل داد لینک و پیوند و مورد ها دیگر را برون‌سپاری فرمائید.

دسترسی به اپ برای تحقیق بر درجه‌بندی، ردیابی برگشت سرمایه و موردها دیگر را داشته باشید.

لینک سازی خارجی را در فرآیند سئو جدی بگیرید!

۱ بازديد

ضمن موردها مذکور در صدر استراتژی پیوند سازی فرنگی میتواند حاصل موتور کاوش را ذیل اثر قرار دهد. این استراتژی های مشاوره سئو ظریف و حساس معمولا مبنی بر سوابق شغل، چگونگی پیوند سازی، توان تارنما، توان مارک و … گزینش میگردد که برای تمامی لغت ها کلیدی و پروژه ها خصوصیات یکسانی ندارند و بسته به هرکدام به طور جداازهم گزینه تحقیق قرار می‌گیرد. در‌این هنگام حضور مشاور بهینه سازی در مراحل سئو تارنما بیش تر از پیش شم می گردد. چراکه وی زبده و تخصص در مورد های متفاوت قادر است منش مطلوب و سریع خیس برای استحصال به هدف ها به دستیابی و امور سفارش دهد.



فاکتورهای بهینه سازی داخلی کدامند؟


تیتر صفحه ها وب سایت
متاتگ لغت ها کلیدی
استرلتژی لندینگ پیج ها
تعداد صفحه ها ایندکس گردیده
رفع محتوای تکراری
تیتر عکس ها
تگ alt عکس ها در وبسایت
و …






لیست فاکتورهای سئوی خارجی وب سایت


بک لینک و پیوند
کانال اجتماعی رخ بوک
کانال اجتماعی توییتر
انجمن های مرتبط
کانال های ویدئویی
نشانی اینترنتی مارکتینگ
گوشی مارکتینگ و …


مهمترین سوال های خویش را از مشاور بهینه سازی بپرسید!


مهم‌ترین خلل seo تارنما چیست و چه‌گونه برطرف میشود؟
تجربیات مشاور سئو دراین مورد و حوزه شغل شما چقدر میباشد؟
پیش گویی وی از بازه زمانی مجال مشورت کردن seo چقدر میباشد؟
برآورد هزینه مشورت کردن سئو چه معیار میباشد؟