جمعه ۱۷ شهریور ۰۲

کارهایی که مشاور سئو نباید انجام دهد!

۳ بازديد

متاسفانه در دنیای seo، مشاوران سئویی وجود دارا هستند که ممکن میباشد شیوه های کوتاهی مشاوره سئو را گزینش نمایند یا این که برای صرفه جویی در هزینه ممکن میباشد از تکنیک های بهینه سازی استعمال نمایند که شیوه نامه های گوگل را نقض می نماید. به کارگیری از تکنیک‌هایی که می تواند تحت عنوان بهینه سازی کلاه سیاه طبقه‌بندی خواهد شد. این تکنیک ها میتوانند خطر جریمه گوگل را ارتقاء دهند که قادر است به درجه‌بندی جراحت برساند و سبب تلف کردن ترافیک خواهد شد.
کارهایی که مشاوران seo نباید اعمال دهند:
خرید بک لینک و پیوند های بی چگونگی: پست های مهماندر وب سایت های اسپم ، پیوند های اینترنت 2، کامنت بک لینک و پیوند، پیوند سازی با ربات و اپلیکیشن
کیورد استافینگ: مالامال کردن لغت ها کلیدی در متن به خوانایی محتوا جراحت می‌زند و سبب ساز میشود اسپم به حیث رسد.
تمرکز روی چگالی لغات کلیدی: اینگونه مدلی نیست. محتوای عالی به تطبیق مقصود کاوش با اطلاعاتی که یوزرها بسته به مقصود خویش به آن نیاز دارا هستند، متکی میباشد.
ویرایش نرخ کلیک: این میتواند مشمول خرید ترافیک یا این که کلیک برای معتبرتر جلوه دادن وبسایت و ارتقاء CTR باشد. این یک تکنیک دیرین میباشد که هیچ تاثیری ندارد و اتلاف وقت میباشد.
مشورت بهینه سازی راز توفیق سایت شما در وقتگیر زمان میباشد
سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) یک کدام از موثرترین استراتژی های پرورش بلندمدت در بازاریابی آنلاین یک مارک میباشد. در صورتی‌که نمی دانید برای بهینه سازی از کجا می بایست آغاز نمائید، استخدام مشاور seo میتواند شایسته ترین انتخابی باشد که تا به حالا ایفا داده اید.

در اینترنت وان ما معتقدیم که توفیق زمانبر مقطع سایت شما به شدت به چگونگی سئو شما بستگی داراست. مجموعه ما ده‌ها تجربیات در امداد به کمپانی‌ها در هر اندازه برای هدایت ترافیک ارگانیک بالا به اینترنت‌وبسایت خویش داراست. ما به شدت بر عنایت تبدیل‌ها تأکید می کنیم؛ چون ترافیک سوای تبدیل ارزشی ندارد. ما می‌خواهیم تارنما شما تبدیل به یک ماشین پول سازی خواهد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.