چهارشنبه ۲۴ اسفند ۰۱ ۱۰:۰۹ ۴ بازديد
هنگامی که مشاوره سئو یک نفر در اینباکس خویش پست الکترونیک نو را می بیند ۲ پرسش در ذهنش ساختوساز می گردد: این شخص که می باشد؟ و چه میخواهند؟ هرچه سریعتر بهاین دو پرسش در پست الکترونیک خویش پاسخ بدهید، نرخ پاسخگویی بالا تری خواهید داشت.
ولی به چه شکل ما میتوانی این فعالیت را جاری ساختن دهید؟
این عمل بسیار بی آلایش میباشد. با کلمه و واژه ی «چون» یا این که «زیرا». البته چه طور؟
شاید توشه نکنید البته این نوع کلمه ها اثر بسیار شگفت انگیز و قدتمندی بر روی روانشناسی آدم دارا هستند.
تحقیقاتی که دکتر معالج الن لِنگر از دانشکده هاروارد ایفا داده میباشد، درین رسیدگی از یکسری اشخاص مراد میباشد از یک شخص ناآشنا در خواست نمایند که به آنان اذن بدهد که فارغ از وهله از چاپگر استعمال نمایند.
طبق حاصل، در شرایطی که که شما با این پاراگراف «آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر به کار گیری کنم؟» ۶۱٪ احتمال شنیدن پاسخ مثبت را از شخص ناآشنا دارید.
البته در حالتی که که شما پاراگراف ی«آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر به کار گیری کنم زیرا شتاب دارم؟» ۸۹٪ پاسخ مثبت را از شخص نا آشنا اخذ کرده اند.
این یعنی ۴۵٪ ارتقاء!
ادله این تفاوت چیست؟ معلوم شدهاست در شرایطی که استعمال شما از این سیرتکامل لغات هرگونه در خواستی را میتوانید عاقلانه خیس و صحیح خیس بیان نمایید.
در دنیایی که شما میخواهید یوزرها به در خواست شما پاسخ بدهند این سیرتکامل در خواست ها عالی و بیشتر پاسخ اخذ خواهند کرد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر