پنجشنبه ۰۹ شهریور ۰۲

روش‌های پیشگیری و رفع کنیبالیزیشن در سایت فروشگاهی

۱ بازديد

مدام پیشگیری عالی از معالجه میباشد. متخصص بهینه سازی می بایست تا مکان ممکن از بروز کنیبالیزیشن مشاوره سئو پیشگیری نماید و کوشش نماید تا مکان ممکن این حادثه در وبسایت فیس ندهد. به دلیل آن که در بعضا مفاد رفع کنیبالیزیشن ممکن میباشد بسیار غامض و هزینه‌بر باشد. از طرفی وقوع کنیبالیزیشن در سایت، به خصوص سایت فروشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر میباشد. البته نحوه‌های معمولی‌ای وجود دارااست که به یاری آنها خواهیم توانست آن را رفع کنیم.



استیناف عبارات کلیدی را دست‌کم نگیرید
پژوهش عبارات کلیدی به طور اصولی، اولی و مهمترین گام کارشناس بهینه سازی برای دوری از کنیبالیزیشن در تارنما میباشد.

کیورد ریسرچ یا این که پژوهش کلمه ها کلیدی گفت و گو بسیار مفصلی در seo میباشد که درین نوشته‌ی علمی نمی‌گنجد. البته در شرایطی‌که بخواهم به صورت خلاصه به آن بپردازم، در استیناف عبارات کلیدی به امداد ابزارهای مختلفی که برای این شغل وجود داراست، کلمه ها کلیدی متعدد به یاور معیار سرچ و واحد سنجش رنج و رقابت آنها را کسب میگردد. آن گاه این کلمه ها را بر طبق نیاز استخراج‌وکار غربال و تر و تمیز می‌نمایند. در غایت به لیستی از عبارات کلیدی می‌رسند. اکنون می بایست رقم بخورد هر کاغذ از تارنما برای کدام واژه یا این که مجموعه از عبارات با صرفه خواهد شد. همینطور در مرحله پژوهش لغات کلیدی بایستی این باور نتایج خواهد شد که همپوشانی کلمه ها کلیدی در صفحه ها متفاوت وجود نداشته باشد. با استیناف کلمه ها کلیدی میتوانید به لیستی حق تقدم‌بندی گردیده از لغت ها کلیدی اصلی وب سایت برسید که برای تارنما فروشگاهی بسیار اصلی میباشد.

ایجاد محتوای منحصر برای هر کاغذ متاع
یکی‌از رویه‌هایی که برای خودداری از کنیبالیزیشن در تارنما‌های فروشگاهی بسیار اثر گذار و مفید میباشد، ساخت محتوای ظریف و اختصاصی برای هر مال خاص در وب سایت میباشد. به طبع یوزرها و همینطور موتورهای کاوش دوست ندارند در برگه تولیدها متعدد یک متن و محتوای تکراری را مشاهده نمایند. ولی ساخت و ساز محتوای ظریف و یونیک برای هر جنس، برمی‌شود به به عبارتی مرحله قبلی یعنی استیناف لغات کلیدی.



هر چه محتوا یونیک‌خیس، احتمال افتادن در دام کنیبالیزیشن کمتر.



ریدایرکت 301 صفحه ها مرده و بی‌بها
در صورتی‌که کاغذ‌ای در وب سایت وجود داراست که اهمیتی برای شما ندارد، ارزشی را به مخاطب جابجایی نمی‌دهد و یا این که به هر دلیلی فروشی را به یار ندارد، و سبب ساخت‌و‌ساز کنیبالیزیشن در وبسایت شد‌ه‌است، با استعمال از ریدایرکت 301 آن را به شیت مرتبط ریدایرکت نمایید تا ترافیک و اعتبار آن را به کاغذ‌ی مرتبط و مهم هدایت نمایید.

این فعالیت به خصوص در وب سایت‌های فروشگاهی امری رایج میباشد. چرا‌که اکثری از تولید ها میباشند که ممکن میباشد دیگر در وب سایت جانور نباشند و ساخت و ساز نشوند. دراین‌صورت کاغذ آن مال عملا شیت مرده میباشد و دیگر ارزشی برای استحصال‌وکار نخواهد داشت. در‌این‌حالت‌ میتوانیم با ریدایرکت این شیت به مال شبیه یا این که جدیدتر و یا این که برگه تیم‌بندی تولیدها، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را ارتقاء دهیم.

اصلی ترین نکات درباره مشاوره سئو

۱ بازديد

مشورت کردن سفارشی
دقت به یک مشورت سفارشی، جزء اساسی شغل‌های مشاور بهینه سازی میباشد. هنگامی رویکردی فردی سازی گردیده مشاوره سئو برای استحصال‌وکار خویش دارید، می توانید رجوع و برگشت سرمایه (ROI) خویش را از سئو به حداکثر برسانید.

در شرایطی که روی همیاری با یک مشاور و دارای تخصص در مسئله بهینه سازی سرمایه‌گذاری میکنید، دسته شما می بایست اعتقادوباور نتیجه ها نماید که شرکتتان یک مشورت سفارشی اخذ می‌نماید. به دلیل آنکه اکثری از کمپانی‌های بهینه سازی، به‌ویژه آنهایی که سرویس ها سئوی «ارزان» را تبلیغ می‌نمایند، مشورت‌های نسخه برداری، فارغ از منطق، فارغ از پژوهش و… را پیش می برند.

با این راه خطا مشاور، دستیابی‌وکار شما حداکثر برگشت سرمایه را اخذ نمی‌نماید. در بیشتر مفاد، کمپانی‌ها با این نوع استراتژی‌ها در کاغذ اولیه حاصل کاوش ظواهر نمی شوند، که به دستیابی‌وکار شما کمکی نمی‌نماید، چون صرفا 25 درصد از یوزرها از شیت نخستین نتیجه ها کاوش بالاتر میروند.

به همین عامل میباشد که دسته شما بایستی روی سرویس ها کمپانی‌های سئو که مشورت سفارشی ارائه می دهند، سرمایه‌گذاری نماید.

گزارش‌های روشن
راجع به مشاور و کارشناس seo، شفافیت ضروری میباشد.

شما مشاور سئویی میخواهید که گروه شما بتواند به آن متکی بودن نماید؛ به همین برهان میباشد که همیاری با یک مشاور بهینه سازی که به طور روشن به شما گزارش‌ می دهد، بسیار اصلی میباشد.

از جمله، گزارش شما ممکن میباشد رسیدگی ترافیک ارگانیک سایت شما، پژوهش رقبا، نرخ تبدیل و جایگاه‌بندی در حاصل کاوش را پوشش دهد.

مشورت کردن seo پیش رونده
seo یک استراتژی مداوم میباشد، به همین ادله میباشد که تعریف‌و‌تمجید سرویس ها seo کلاً بر مشارکتی که استخراج‌وکار شما با ماشین کرایه ای سئوی شما صورت میدهد، تأکید داراست.

شما به صورت مداوم با مشاور خویش همیاری میکنید، به همین ادله میباشد که مشاور حوزه seo می بایست تحت عنوان پیشرفت‌دهنده استحصال‌وکار شما فعالیت نمایند. همینطور به همین برهان میباشد که سرویس ها وی می بایست به‌سیرتکامل‌ای باشد که همواره پیش‌رونده باشد.



چرا از مشاور بهینه سازی و سرویس ها گروه بهینه سازی به کارگیری کنیم؟
سرمایه‌گذاری در مشاور seo و سرویس ها دسته بهینه سازی مزایای زیادی داراست. چندین نمونه عبارت‌اند از:

میتوانید در مسئله‌های تخصصی بهینه سازی مانند سئوی off page، محلی و فنی امداد بگیرید.

وظایف seo در درحال حاضر جاری ساختن، مانند بازرسی کلمه ها کلیدی، ساخت‌و‌ساز محتوا، تشکیل داد لینک و پیوند و مورد ها دیگر را برون‌سپاری فرمائید.

دسترسی به اپ برای تحقیق بر درجه‌بندی، ردیابی برگشت سرمایه و موردها دیگر را داشته باشید.

لینک سازی خارجی را در فرآیند سئو جدی بگیرید!

۱ بازديد

ضمن موردها مذکور در صدر استراتژی پیوند سازی فرنگی میتواند حاصل موتور کاوش را ذیل اثر قرار دهد. این استراتژی های مشاوره سئو ظریف و حساس معمولا مبنی بر سوابق شغل، چگونگی پیوند سازی، توان تارنما، توان مارک و … گزینش میگردد که برای تمامی لغت ها کلیدی و پروژه ها خصوصیات یکسانی ندارند و بسته به هرکدام به طور جداازهم گزینه تحقیق قرار می‌گیرد. در‌این هنگام حضور مشاور بهینه سازی در مراحل سئو تارنما بیش تر از پیش شم می گردد. چراکه وی زبده و تخصص در مورد های متفاوت قادر است منش مطلوب و سریع خیس برای استحصال به هدف ها به دستیابی و امور سفارش دهد.



فاکتورهای بهینه سازی داخلی کدامند؟


تیتر صفحه ها وب سایت
متاتگ لغت ها کلیدی
استرلتژی لندینگ پیج ها
تعداد صفحه ها ایندکس گردیده
رفع محتوای تکراری
تیتر عکس ها
تگ alt عکس ها در وبسایت
و …






لیست فاکتورهای سئوی خارجی وب سایت


بک لینک و پیوند
کانال اجتماعی رخ بوک
کانال اجتماعی توییتر
انجمن های مرتبط
کانال های ویدئویی
نشانی اینترنتی مارکتینگ
گوشی مارکتینگ و …


مهمترین سوال های خویش را از مشاور بهینه سازی بپرسید!


مهم‌ترین خلل seo تارنما چیست و چه‌گونه برطرف میشود؟
تجربیات مشاور سئو دراین مورد و حوزه شغل شما چقدر میباشد؟
پیش گویی وی از بازه زمانی مجال مشورت کردن seo چقدر میباشد؟
برآورد هزینه مشورت کردن سئو چه معیار میباشد؟

افزایش ترافیک وب سایت

۲ بازديد

مقصود آجل که برای مشاور بهینه سازی مداقه متعددی داراست، ارتقاء ورود یوزرها به تارنما، بازدید و ترافیک بیشتر میباشد. مشاوره سئو مثل این میباشد که شما فروشگاه‌ای در یکی‌از کوچه‌های فرعی شهر بزنید. در بالا کسی شما‌را نمی‌شناسد؛ البته با تبلیغات، ارائه جنس و سرویس ها کیفیت بالا و ارتقا دوراندیشی از مارک، کلی مشتری پیدا میکنید و به اصطلاح پاخور فروشگاه بالا می‌رود.

وب سایت شما هم اینگونه وضعیتی داراست؛ بعد از مدتی ترافیک بالایی می گیرد. ولی به شرطی که از یک مشاور مجرب یاری بگیرید و تمامی پیشنهادات و پیشنهاد‌های اورا رعایت نمایید. در‌این حالت کلی کاربر و مشتری نو پیدا می کنید و هر روز شناخته گردیده‌خیس میشوید.

برای اینکه حال و روز را عالی مدیر و در اختیار گرفتن نمائید، بایستی با ابزارهای محاسبه وبسایت شناخت داشته باشید و از آنها به کار گیری نمایید. ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و گوگل دیتا استودیو دراین مورد به شما یاری می‌نمایند. برای شناخت بیشتر با این ابزارها، مقاله ها تحت را بخوانید:

گوگل آنالیتیکس چیست؟ اثر آنالیتیکس در بسط آنلاین تجارت
صفر تا صد گوگل سرچ کنسول برای صاحبان بیزنس
گوگل استودیو چیست؟ یادگرفتن google data studio


3. برگشت سرمایه، یکی‌از دلایل اساسی استخدام مشاور بهینه سازی






یکی‌از مهم‌ترین مزایای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال، رجوع سریع سرمایه میباشد. هر شرکتی در اولِ فعالیت مقدار خاصی هزینه سرمایه‌گذاری می‌نماید و فرصت خاصی هم ارتفاع میکشد تا هزینه‌ای که نموده است برگردد و کمپانی به فایده رسد.

دیجیتال مارکتینگ و seo تارنما این فرصت را کاهش میدهد و از طرفی با ارتقاء مشتریان نسبت به مغازه‌های حضوری و فیزیکی، سبب سودآوری بیشتری می شود. یافت کردن لید و مشتری در فضای آنلاین ریلکس‌خیس میباشد و از طرفی گستره جغرافیایی بیشتری را هم دربرمی‌گیرد.

استخراج و امور میتوانند به مکان شهروندان یک شهر، تک تک یک مرز و بوم را غرض قرار دهند. در شرایطی‌که دوست دارید در این باره داده ها بیشتری داشته باشید و با بازاریابی اینترنتی تماما آشنا گردید، مقاله‌ها پایین به شما یاری می‌نمایند.

ترفندها و روند بازاریابی دیجیتال
منش های ارتقا فروش اینترنتی
بازاریابی اینترنتی اسباب آرایشی
بازاریابی اینترنتی تولید ها و شیوه‌های ارتقای کالا و سرویس ها
شایسته ترین شیوه تبلیغات اینترنتی و فروش تولیدات

با اضافه کردن این کلمه به ایمیل خود نرخ پاسخگویی خود را ۴۵٪ افزایش دهید

۲ بازديد

هنگامی که مشاوره سئو یک نفر در اینباکس خویش پست الکترونیک نو را می بیند ۲ پرسش در ذهنش ساخت‌و‌ساز می گردد: این شخص که می باشد؟ و چه می‌خواهند؟ هرچه سریعتر به‌این دو پرسش در پست الکترونیک خویش پاسخ بدهید، نرخ پاسخگویی بالا تری خواهید داشت.

ولی به چه شکل ما میتوانی این فعالیت را جاری ساختن دهید؟

این عمل بسیار بی آلایش میباشد. با کلمه و واژه ی «چون» یا این که «زیرا». البته چه طور؟

شاید توشه نکنید البته این نوع کلمه ها اثر بسیار شگفت انگیز و قدتمندی بر روی روانشناسی آدم دارا هستند.

تحقیقاتی که دکتر معالج الن لِنگر از دانشکده هاروارد ایفا داده میباشد، درین رسیدگی از یکسری اشخاص مراد میباشد از یک شخص ناآشنا در خواست نمایند که به آنان اذن بدهد که فارغ از وهله از چاپگر استعمال نمایند.

طبق حاصل، در شرایطی که که شما با این پاراگراف «آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر به کار گیری کنم؟» ۶۱٪‌ احتمال شنیدن پاسخ مثبت را از شخص ناآشنا دارید.

البته در حالتی که که شما پاراگراف ی«آیا میتوانم پیش از شما از چاپگر به کار گیری کنم زیرا شتاب دارم؟» ۸۹٪ پاسخ مثبت را از شخص نا آشنا اخذ کرده اند.

این یعنی ۴۵٪ ارتقاء!

ادله این تفاوت چیست؟ معلوم شد‌ه‌است در شرایطی که استعمال شما از این سیرتکامل لغات هرگونه در خواستی را می‌توانید عاقلانه خیس و صحیح خیس بیان نمایید.

در دنیایی که شما میخواهید یوزرها به در خواست شما پاسخ بدهند این سیرتکامل در خواست ها عالی و بیشتر پاسخ اخذ خواهند کرد.

کارهایی که مشاور سئو نباید انجام دهد!

۲ بازديد

متاسفانه در دنیای seo، مشاوران سئویی وجود دارا هستند که ممکن میباشد شیوه های کوتاهی مشاوره سئو را گزینش نمایند یا این که برای صرفه جویی در هزینه ممکن میباشد از تکنیک های بهینه سازی استعمال نمایند که شیوه نامه های گوگل را نقض می نماید. به کارگیری از تکنیک‌هایی که می تواند تحت عنوان بهینه سازی کلاه سیاه طبقه‌بندی خواهد شد. این تکنیک ها میتوانند خطر جریمه گوگل را ارتقاء دهند که قادر است به درجه‌بندی جراحت برساند و سبب تلف کردن ترافیک خواهد شد.
کارهایی که مشاوران seo نباید اعمال دهند:
خرید بک لینک و پیوند های بی چگونگی: پست های مهماندر وب سایت های اسپم ، پیوند های اینترنت 2، کامنت بک لینک و پیوند، پیوند سازی با ربات و اپلیکیشن
کیورد استافینگ: مالامال کردن لغت ها کلیدی در متن به خوانایی محتوا جراحت می‌زند و سبب ساز میشود اسپم به حیث رسد.
تمرکز روی چگالی لغات کلیدی: اینگونه مدلی نیست. محتوای عالی به تطبیق مقصود کاوش با اطلاعاتی که یوزرها بسته به مقصود خویش به آن نیاز دارا هستند، متکی میباشد.
ویرایش نرخ کلیک: این میتواند مشمول خرید ترافیک یا این که کلیک برای معتبرتر جلوه دادن وبسایت و ارتقاء CTR باشد. این یک تکنیک دیرین میباشد که هیچ تاثیری ندارد و اتلاف وقت میباشد.
مشورت بهینه سازی راز توفیق سایت شما در وقتگیر زمان میباشد
سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) یک کدام از موثرترین استراتژی های پرورش بلندمدت در بازاریابی آنلاین یک مارک میباشد. در صورتی‌که نمی دانید برای بهینه سازی از کجا می بایست آغاز نمائید، استخدام مشاور seo میتواند شایسته ترین انتخابی باشد که تا به حالا ایفا داده اید.

در اینترنت وان ما معتقدیم که توفیق زمانبر مقطع سایت شما به شدت به چگونگی سئو شما بستگی داراست. مجموعه ما ده‌ها تجربیات در امداد به کمپانی‌ها در هر اندازه برای هدایت ترافیک ارگانیک بالا به اینترنت‌وبسایت خویش داراست. ما به شدت بر عنایت تبدیل‌ها تأکید می کنیم؛ چون ترافیک سوای تبدیل ارزشی ندارد. ما می‌خواهیم تارنما شما تبدیل به یک ماشین پول سازی خواهد شد.

مشاور سئو

۲ بازديد

مهارت های مشاور seo وب سایت چیست و وظایف مشاور seo چیست؟ مهم‌ترین مهارت پی بردن و متمرکز شدن مشاوره سئو بر روی استراتژی محتوا و همینطور پلن داشتن برای پیوند سازی میباشد، همینطور متمرکز شدن بر روی عبارات کلیدی و یافتن شایسته ترین لغت ها کلیدی برای تارنما، تولید رابطه در بین وب سایت و شبکه های عمومی، محتوای کیفیت خوب و بهتر، تحقیق خلق و خوی یوزرها، سفارش و امداد برای جذب مخاطب و ترافیک بیشتر از قبل، تحقیق رقبای وبسایت و متوجه شدن نقاط ضعف و اقتدار تارنما حریف و وبسایت ما، استحصال درجه با مقام مطلوب و بهتر و همینطور توان تامل استراتژیک و تاکتیکی و… فهمیدن الگوریتم های گوگل، و تکان به سمت رعایت و جاری ساختن قواعد و قانون ها نو ترین الگوریتم های گوگل …


کارشناس بهینه سازی که می باشد؟

مشورت بدون‌پول بهینه سازی چیست؟
توصیه کارشناسان seo ما به شما این میباشد که پیش از پیاده سازی یک وبسایت در خصوص بهینه سازی آن مشورت مجانی اخذ فرمایید تا شایسته ترین آیین نامه را برای seo وب سایت خویش از آغاز گزینش نمائید حتی بعداز پیاده سازی میباشد خویش چه خرد و طفل باشد چه وسیع وبزرگ فرقی ندارد شما میتوانید از مشورت کردن بدون‌پول بهینه سازی بر خوردار بشوید تا تارنما شما بتواند تلاش مورد نیاز را داشته باشد اجرا سرویس ها seo وبسایت بسیار پهناور و بغرنج میباشد و شما هیچوقت فارغ از طرح ریزی و داشتن علم فنی مایحتاج حاذق نخواهید بود که یک بهینه سازی تاثیر قسمت را تولید نمائید شما می‌توانید از مشاوران مجانی بهینه سازی بخواهید که مثال ایی از شغل بهینه سازی گردیده خویش را به شما علامت بدهند.

از آن‌ها بخواهید که چه طور می بایست سکو تارنما را ارتقا بدهم انگیزه اینکه بازدید ندارم چیست. چرا مبتلا افت درجه گردیده ام و مخارج جانبداری سرویس ها seo را ازآن ها بپرسید. پس در کلیه درحال حاضر خوب میباشد که از مشورت مجانی بهینه سازی یاری بگیرید مشاوران seo میتوانند اطلاعاتی راجع‌به فرآیند اجرا seo به شما بدهند. در باره ابزارهای انالیز وبهینه سازی و همینطور الگوریتم های هوشمند گوگل بگویند برای شما از شیوه ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت خوب و نرمال و نقش عبارات کلیدی و کیفیت گزینش صحیح آنها توضیح بدهند و با پژوهش وبسایت شما می‌توانند بگویند که شرایط فعلی تارنما شما چیست.

اولین مطالب آزمایشی من

۲ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.