جمعه ۱۰ شهریور ۰۲

روش‌های پیشگیری و رفع کنیبالیزیشن در سایت فروشگاهی

۲ بازديد

مدام پیشگیری عالی از معالجه میباشد. متخصص بهینه سازی می بایست تا مکان ممکن از بروز کنیبالیزیشن مشاوره سئو پیشگیری نماید و کوشش نماید تا مکان ممکن این حادثه در وبسایت فیس ندهد. به دلیل آن که در بعضا مفاد رفع کنیبالیزیشن ممکن میباشد بسیار غامض و هزینه‌بر باشد. از طرفی وقوع کنیبالیزیشن در سایت، به خصوص سایت فروشگاهی امری اجتناب‌ناپذیر میباشد. البته نحوه‌های معمولی‌ای وجود دارااست که به یاری آنها خواهیم توانست آن را رفع کنیم.



استیناف عبارات کلیدی را دست‌کم نگیرید
پژوهش عبارات کلیدی به طور اصولی، اولی و مهمترین گام کارشناس بهینه سازی برای دوری از کنیبالیزیشن در تارنما میباشد.

کیورد ریسرچ یا این که پژوهش کلمه ها کلیدی گفت و گو بسیار مفصلی در seo میباشد که درین نوشته‌ی علمی نمی‌گنجد. البته در شرایطی‌که بخواهم به صورت خلاصه به آن بپردازم، در استیناف عبارات کلیدی به امداد ابزارهای مختلفی که برای این شغل وجود داراست، کلمه ها کلیدی متعدد به یاور معیار سرچ و واحد سنجش رنج و رقابت آنها را کسب میگردد. آن گاه این کلمه ها را بر طبق نیاز استخراج‌وکار غربال و تر و تمیز می‌نمایند. در غایت به لیستی از عبارات کلیدی می‌رسند. اکنون می بایست رقم بخورد هر کاغذ از تارنما برای کدام واژه یا این که مجموعه از عبارات با صرفه خواهد شد. همینطور در مرحله پژوهش لغات کلیدی بایستی این باور نتایج خواهد شد که همپوشانی کلمه ها کلیدی در صفحه ها متفاوت وجود نداشته باشد. با استیناف کلمه ها کلیدی میتوانید به لیستی حق تقدم‌بندی گردیده از لغت ها کلیدی اصلی وب سایت برسید که برای تارنما فروشگاهی بسیار اصلی میباشد.

ایجاد محتوای منحصر برای هر کاغذ متاع
یکی‌از رویه‌هایی که برای خودداری از کنیبالیزیشن در تارنما‌های فروشگاهی بسیار اثر گذار و مفید میباشد، ساخت محتوای ظریف و اختصاصی برای هر مال خاص در وب سایت میباشد. به طبع یوزرها و همینطور موتورهای کاوش دوست ندارند در برگه تولیدها متعدد یک متن و محتوای تکراری را مشاهده نمایند. ولی ساخت و ساز محتوای ظریف و یونیک برای هر جنس، برمی‌شود به به عبارتی مرحله قبلی یعنی استیناف لغات کلیدی.



هر چه محتوا یونیک‌خیس، احتمال افتادن در دام کنیبالیزیشن کمتر.



ریدایرکت 301 صفحه ها مرده و بی‌بها
در صورتی‌که کاغذ‌ای در وب سایت وجود داراست که اهمیتی برای شما ندارد، ارزشی را به مخاطب جابجایی نمی‌دهد و یا این که به هر دلیلی فروشی را به یار ندارد، و سبب ساخت‌و‌ساز کنیبالیزیشن در وبسایت شد‌ه‌است، با استعمال از ریدایرکت 301 آن را به شیت مرتبط ریدایرکت نمایید تا ترافیک و اعتبار آن را به کاغذ‌ی مرتبط و مهم هدایت نمایید.

این فعالیت به خصوص در وب سایت‌های فروشگاهی امری رایج میباشد. چرا‌که اکثری از تولید ها میباشند که ممکن میباشد دیگر در وب سایت جانور نباشند و ساخت و ساز نشوند. دراین‌صورت کاغذ آن مال عملا شیت مرده میباشد و دیگر ارزشی برای استحصال‌وکار نخواهد داشت. در‌این‌حالت‌ میتوانیم با ریدایرکت این شیت به مال شبیه یا این که جدیدتر و یا این که برگه تیم‌بندی تولیدها، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را ارتقاء دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.